środa, 20 marca 2013

Tomorrow ♥

hei 
Ciesze się,że to z poprzednim postem to już koniec! Tak mówiłyście żebym pogadała,ale już nie było o czym wiedziałam,że robił to wszystko dla żartów i teraz się nie odzywam zrywam wszelkie kontakty.
Jutro dzień wiosny jak i dzień wagarowicza,więc odpuszczam sobie szkołę ^^ Przez całą zimę nie chorowałam,a teraz się zaczyna kasłanie,wydmuchiwanie nosa,kichanie i ciężkie dni i noce.Muszę się szybko z tym uporać,bo nie chce być chora na Wielkanoc,a podobno jadę do Niemiec już w poniedziałek więc dodatkowe 3 dni wolnego^^ Teraz zabieram się za odpoczynek! : 



Jakieś pomysły na posty? 
Jaki telefon byście chciały? 

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Ja idę do szkoły :c
    Ale na 4 lekcje :D

    nutellowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasteczkoo. <33

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To obserwujemy.! ;D
    Ja już czekam na ciebiee.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedawno dostałam telefon, więc nowy mi niepotrzebny ;p .

    Pomysły? Może byś zrobiła post "Pytania i Odpowiedzi"? Albo zamiast tego video z tym samym tytułem :)

    Życzę pomysłowości ^^.
    Pati.
    http://my-feelingsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chciałabym htc desire c :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥