piątek, 14 czerwca 2013

Laleczka

hei
Po wszelkich poprawkach,które mi się udały,zrobiłam sobie dzień wolny od szkoły.Jednak to,że nie siedzę na lekcji nie znaczy,że nic nie robię.Posprzątałam dom i wpadłam na pomysł,który oczywiście nie za bardzo się udał,porobiłam zdjęcia w wersji laleczkowej ^^ Gdy zaczęło przygrzewać słońce wyszłam na dwór,usiadłam na schodach i odpoczywałam,znów zajadając truskawki :) Do końca dnia postanawiam żyć chwilą i nic nie planować :]







Lubicie ciuchy w grochy czy koronkę w 'laleczkowym' stylu ?? 

9 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) Niektóre są ładne np. to co masz na zdjęciu ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, szczególnie te przed lustrem :)
    Urocza spódniczka, uwielbiam groszki na ubraniach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta sukienka <3
    Ja bym nic nie zrobiła jakbym miała wolny dzień ;-;
    Mmm, truskawki *o*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty jesteś ładna :) Fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się pomalowałaś. Ja bardzo lubię takie ubrania : ) Ładna jesteś. I ogólnie masz ładną figurę. Czyli nie tylko ja zajadam się codziennie truskawkami ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronka jak najbardziej! :)

    http://smilesweetheart1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznee zdjęcia! ;D zapraszam magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te zdjęcia!
    Nie napisałaś mi czy doszedł jeden z listów, wysłałam dwa, jeśli nie, wyślę trzeci bo mam jeszcze jeden znaczek. Ale to już będzie ostatni ;c Bardzo podoba mi się twoja sukienka.
    Obrabiasz zdjęcia w jakimś programie?
    jeśli tak to w jakim? czekam na odpowiedź <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥