czwartek, 14 marca 2013

Głupiutka ja...


hei .♥ 
Wszystkie ważniejsze sprawy zaczynam zapisywać na kartkach,bo po prostu o nich zapominam.Jak dziś okazja,by dłużej pospać,przez zapomnienie obudziłam się prędzej chciałam iść do szkoły i przypomniało mi się że nie mam pierwszej lekcji.Korzystając z tego,że wstałam a pogoda piękna wybrałam się na zdjęcia,przed szkołą jak i po niej.^^ Śnieg topnieje,oby tak dalej.W sobotę pójdę chyba do Leny choć chciałabym do Ali i z nią obchodzić jej party ;) Juto po szkole na małe zakupki,mam w planie kilka rzeczy,ale może trafi się coś przypadkiem.Przez to,że jest coraz bardziej jasno straciłam poczucie czasu już jest 18! 


















 NIE CIERPIĘ TAKICH ZDJĘĆ ^^





Jak podobają Wam się zdjęcia?
Jakie plany na weekend?

9 komentarzy:

  1. Mi teraz czasu brakuje przez to że jest coraz widniej :D
    Bardzo ładne zdjęcia. :)

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są *.* chyba też kiedyś wstanę rano na takie zdjęcia. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się zdjęcia makro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zdjecia sa boskie! No a co do planów to sa i to duże *u*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! ale dość już zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W weekend będę spała :3
    Zdjęcia śliczne, ale ta zima na prawdę mogłaby już nas zostawić w spokoju -,-
    ______________________________________
    http://pati-magda-i-ula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia!
    Nominowałam cię do Versatile Blogger Award :)
    fashion-the-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia *-*
    w szczególności te początkowe :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥