poniedziałek, 11 marca 2013

Dzięki siostrze ♥



 (pejzaże wyróżnione przez pana z pięciu trzy)(z 1:ferie 2013,2-Włochy 2012,3-wczoraj)
hei 
Cały ten mój mały kącik na ziemi tonie w śniegu,rano ledwo doszłam do szkoły przez te zaspy i nie odśnieżoną ulice,na dodatek w trampkach,bo kozaki gdzieś się miotają :p Na plastyce oddawałam te zdjęcia na pendrivie,który ma zaledwie 3 cm,a 8 GB,trochę mnie zaskoczyło,że w tak małym urządzeniu jest tyle pamięci.Pan jak zwykle mnie wziął pierwszą i z pejzaży,które robiłam wczoraj na szybko i to jeszcze niektóre źle,ale resztę jakąś ładniejszą wynalazłam w telefonie dostałam 4+,a za portrety,które dzięki mojej siostrze się udały,5! :* Jeszcze tylko reportaż,ale to może za tydzień mi pan powie ile dostałam.Moje zdrowie odżywianie,jakoś nie wychodzi,a wiem,że same te płyny trądzikowe nic nie zdziałają więc znów postanawiam wziąć sie w garść.Przez resztę tego dnia będę się uczyła do sprawdzianu :/

 Zamiast moich zdjęć to Zośka ^^ (to nie są wszystkie portrety)
Wolicie robić portret czy pejzaż? 

7 komentarzy:

  1. . Nie wiem jak się robi portret ani pejzaż bo wgl. nie robiliśmy :P
    Fajne zdjęcia ♥

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty na prawdę masz 16 lat ? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę pejzaż . ;)
    a zdjęcia są śliczne .
    dobre oceny dostałaś :D

    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia *o*

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie portrety ale przeważnie to ja stoję po drugiej stronie aparatu ;D
    świetne pejzaże, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wole robić portrety, ponieważ mogą więcej uczuć wyrażać ;)
    Śliczny czerwony komin!
    Pozdrawiam


    http://fly-farther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥