poniedziałek, 25 marca 2013

Coś w końcu zmienić

hei 
Jaka pogoda taki humor,żałuję,że wczoraj jednak nie poszłam na dwór,bo pogoda była przepiękna,a dzisiaj szkoda mówić.Gdziekolwiek bym się nie ruszyła zima i tak dopadnie.Wczoraj zajadając pyszną Karpatkę obejrzałam 3 części,,Faceci w czerni'',podobało mi się ^^ Wieczorem znów planuję zrobić taki seans,albo zrobię listę ogólną ze wszystkim,czyli co muszę kupić,co zmienić w swoim pokoju,jakieś pomysły na posty,zdjęcia itd.Taka lista na dalsze życie ^^ Bo to wszystko ciągle jest monotonne.Myślę,że jak już na stałe zawita ta wyczekiwana wiosna,jakoś już trochę sobie wszytko ogarnę,bo plany na outfit są,ale nie na tą pogodę.A mój aparat ma dość tych zimowych zdjęć,tylko się marnuje.I już w końcu chcę sobie posiedzieć w parku ze znajomymi do późniejszej pory,wybrać się na rolki,czy spacer! Tak jak każdy.I potem opisywać wszystko z radością w poście.:) Na razie wypiję herbatkę i poodwiedzam Wasze blogi ; 


Jakieś pomysły na posty i zdjęcia? :

16 komentarzy:

  1. Też mam dość zimy. -.- Wiosno pospiesz się!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia ;) Ja też muszę zrobić sobie taką listę ;D Mam tyle filmów , a ich nie oglądam -,- Niedługo Wielkanoc to też sobie zrobię takie seanse :)

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No...
    ZIMO ODCHODZ!
    Juz nie moge sie doczekac Outfit.
    Super zdjecia :)
    Genialny blog ! <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja dawno nie jadlam karpatki!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wspomniałaś o tym że obejrzałaś 3 części "Faceci w czerni" od razu przypomniałam sobie o moich serialowych zaległościach! Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze Ci idzie! :)
    masz wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu :D

    http://claudieeem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;^^
    Fajne okularki ;)
    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ! ;3
    obserwuję . ;))

    malina3905.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogoda straszna-.-'
    śliczne zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ty ładna *.*

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć takie okulary jak ty masz na zdjęciu. ;)

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, może coś o swoim codziennym makijażu? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ehh, mam tak samo. niech ta wiosna w końcu przychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też potrzebuję takiej listy, bo u mnie zawsze wszystko na ostatnią chwilę T-T"
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥