środa, 31 października 2012

Halloween & outfit !

hei 
Wolne! Nareszcie chociaż ja mam jeden dzień dłużej bo dzisiaj też nie byłam w szkole z powodu bólu gardła i pewnie przez to też nie będę chodziła na Halloween ze znajomymi :c Szkoda,że w Polsce nie ma takiego zwyczaju jak w innych krajach,chodzenia po domach i ,,Cukierek albo psikus''! Dwa lata temu imprezka była u mnie i nazbierałyśmy dosyć dużo słodyczy i wpadła też kasa :D Było naprawdę fajnie.Mam też outfit,który tak jakoś wymyśliłam wczoraj i myślę że wyszło nawet dobrze :) Ale strój nie dotyczy Halloween ,tylko taki na wyjście.Co prawda na początku chciałam na wierzch założyć katanę,ale pomyślałam że będzie trochę za zimno i nie pasowało tak jakoś :
OUTFIT:
 CAŁOŚĆ



 BUTY-PASAŻ-99 ZŁ
SPODNIE RURKI-SKLEP ,,Y''-70 ZŁ
BLUZKA-NIE WIEM
KURTKA-PASAŻ-200 ZŁ
KOLCZYKI-JAKIŚ SKLEPIK-5 ZŁ
NASZYJNIK(nie wiem czy widać ale w środku jest taki mały diamencik)-PREZENT NA GWIAZDKĘ-900 ZŁ.
HALLOWEENOWE ZDJĘCIA:

 1^
 2^
 3^
4^
Jak podoba Wam się outfit?
Które zdjęcie najlepsze z Halloweenowych?
Macie plany na te święto?
;]
POLECAM BLOG: http://daarcy.blogspot.com .

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥