wtorek, 21 sierpnia 2012

Ciężki dzień...

hei 

Uff ,dzisiejszy dzień był troszkę ciężki :/ obudziłam się ok 8 ponieważ moja mama dzwoniła do mnie z pracy żebym siostrze zmierzyła temp.Potem już nie mogłam zasnąć więc ogladałam TV i jadłam jedne z moich naj płatków :) (zwykłe).I tak leżałam i przyjechałam moja mama i ze siostrą do lekarza i były tam 2 godz i okazalo sie za ma angine :/ Nie dobrze.Nie chce się zarazić.Później wstałam i troche na dwór i pomagałam mamie i jeszcze tak gorąco te słońce mnie dobijało.Nie wiem ile mi to zajęło ale myslalam ze wieki... I oglądalam film ,,Piżama party''.Bardzo ciekawy film powiedziała bym że taki co prawdopodobnie ma każdy.Rywalizacje,zakłady,miłość :D chyba.Jak wróciłam wg nie miałam żadnych zdjęć wiec narobilam troche a przy okazji zrobiłam sobię moją ukochana BAWARKE <3 (herbata z mlekiem)Teraz mi się już nic nie chce.
 MOJE PŁATKI :)
 FILM
 1 ETAP POWSTAWANIA BAWARKI
 2 ETAP PO DOLANIU MLEKA
 3 WYMIESZANIE
 OD SAMOLOTÓW ,,H''
 MÓJ DAWNY DOMEK DO ZABAWY TERAZ SIĘ ROZPADA

 JARZĘBINA KOŁO MOJEGO DOMU
MOJA FRYZURA.
A co tam u was?
papa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥