sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka

hei
Dzisiaj każde dziecko małe czy duże obchodzi swoje święto.Ja ze siostrą nie chcemy jakiś prezentów tylko starczy nam wyjazd na basen.Dzisiaj jedziemy na termy ^^ Byłam tam nie raz i są tam mega ślizgawki i jest ich mnóstwo,ale oczywiście są ograniczenia wiekowe i mimo 15 lat nie mogę wejść na niektóre.Dzień zaczęłam od śniadania,czyli tostów z truskawkami i truskawkowym jogurtem.Wczoraj mój dzień również opierał się na truskawkach ;) Już niedługo chyba nie będę mogła na nie patrzeć.Pogoda dopisuje i wybrałabym się na zdjęcia,ale niestety ładowarki nie wzięłam i bateria na wyczerpaniu,ale jakoś udało mi się wykrzesać 2 zdjęcia oczywiście truskawek,bo mój wygląd nie współpracuje.


Myślę,że po powrocie do Polski jakoś te zdjęcia nadrobię ^^ 
Plany na resztę tego dnia to solidny wypoczynek,ale jutro już trzeba powtarzać na poniedziałkowe i wtorkowe poprawy...

Macie jakieś szczególne prośby co do prezentów na Dzień dziecka? :]

10 komentarzy:

  1. Oh, jak pysznie wyglądają! Zjadłabym truskawki *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm.. Truskawki. :D Ja zawsze dostaję jakieś słodkości i kasę. To mi wystarcza. ;p
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. truskawki, mniam!♥ ja na termy jadę w przyszły weekend ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu na basen :)
    Mmm, truskawki, uwielbiam je!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to życzę Ci udanego wyjazdu i dziękuję za komentarz na moim blogu i zapraszam na kolejny nowy post. Pozdrawiam :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To znaczy nie czujesz się dzieckiem? Ja dostanę kasę. xd Niedługo będziesz (sory) rzygała tymi truskawkami xd

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie wymagam prezentów na dzień dziecka ;)
    mniam mniam pyszniutki deser <3

    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzisiaj tez się zajadałam truskawkami. cały rok czekania i w końcu ten smak ahh (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥