czwartek, 23 maja 2013

Prawa ręka

hei
Słonecznie,ale wietrznie,oto pogoda na dziś,niestety.W szkole jak zwykle na fizyce byłam prawą ręką pani,zbierałam i uporządkowywałam jakieś papierki,niektórzy może powiedzą,że to czarna robota,ale ja to lubię ^^ 

Cały dzień zleciał dość szybko i z dobrymi ocenami z czego się cieszę,ale szkoda,że nie było tak wcześniej,nic nie mówcie wiem,że to moja wina :c Po powrocie do domu,już planowałam co będę robiła w weekend,wszystkie cudne plany na odpoczynek legły w gruzach przez różne sprawdziany za tydzień zapomniałam o tym .grrr


Zbliżamy się powoli do upragnionych wakacji,moim zdaniem to najlepszy czas na blogowanie,jest wtedy tyle różnych możliwości i czasu :) Może w końcu coś nagram tak dawno tego nie robiłam,pewnie trzeba będzie tak jak w pierwszym filmiku napisać sobie na kartce calutki scenariusz :D hahaha,oby nie.


No nic tu już po mnie ^^ Kisiel,sofa, TV,(nauka), czekają.



Jak tam u Was?? ^^

6 komentarzy:

  1. To będą moje pierwsze wakacje z blogiem. Nie mogę już się doczekać. Fajne zdjęcia. ;D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz ładne zdjęcia makro ^^
    Jeśli masz ochotę to wpadnij , serdecznie zapraszam . :)
    Olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia i ekstra wyszłaś, a naokoło też pięknie *.*
    Ucz się, ucz! :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na Wakacje... <3 Najlepszy czas. Tyl;e wyjść , zdjęć.; )
    Fajny sweterek i zdjęcia ! : )
    Masz Talent do robienia zdjęć.: )
    Pozdrawiam !

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥