środa, 6 marca 2013

''Wielka miłość''

hei 
Ten tydzień zbliża się ku końcowi,tak jak ładna pogoda :/ Na razie ciepło,ale od piątku ma być śnieg.Myślę,że nie potrwa to długo,ale zawsze jakaś strata.Staram się cieszyć tymi ciepłymi dniami i wychodzić na dwór,ale nie zawsze się udaje ^^ Jak muszę zostać przy książkach to otwieram okno i cieszę się tym cudownym świeżym na pół powietrzem (ponieważ,coś czasem zajeżdża oborą jak to na wsi) :p Byłam na konkursie  ortograficznym i nie przejdę pewnie dalej,ale chociaż czegoś nowego doświadczyłam i się nauczyłam :) Na lekcji religii Patryk rysował w zeszycie serca z napisem Ania+Patryk i mówił,że mam się nie odzywać do Wita i Błażeja,bo będzie zazdrosny :D I tak z nimi gadałam.Graliśmy w takie co się sznurek na rece zakłada i się przejmuje pod spód za krzyżyki,nw czy coś zrozumiecie :] śmiechu dużo.Dośc pisania czas zdjęć.


 PERFUM Z AVONU NA DZIEŃ KOBIET,WIĘCEJ OPOWIEM O NIM JUTRO LUB POJUTRZE 



Jak byście miały zrobić reportaż ze zdjęć,jaki temat to by był?.Tylko taki osiągalny w domu.^^

Dziękuję wszystkim obserwatorom i nie tylko,za to,że są.I za tyle komentarzy i wyświetleń na blogu :*

9 komentarzy:

  1. też słyszałam o tym śniegu :c

    OdpowiedzUsuń
  2. od momentu kiedy weszłaś w posiadanie lepszego aparatu( grudzień?) z każdą notką twoje zdjęcia są lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. codzienność ?
    Sama mieszkam na wsi i przyznam ,że nawet te "swojskie zapaszki" są przyjemne na początku wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci ślicznie w tym różu <3

    nutellowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh to masz powodzenie u chłopaków ♥

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :3

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥