środa, 27 marca 2013

Vty

hei hei 
Głównym celem dzisiejszego dnia był wypad na zakupy do centrum handlowego.Gdzie się byś nie ruszyła wszędzie dominowały NEONY.Było tego tyle,że nie wiedziałaś gdzie patrzeć.Po dłuższym obchodzie tego wszystkiego miałam upatrzone 2 rzeczy:trampki i worek na w-f,który tak na prawdę jest na plażę ale tam.Były jeszcze bluzki,bluzy cudowne kolorki,ale materiał okropny w dotyku.W drodze powrotnej do McDonalda,a potem już to co zwykle TV, coś do jedzenia,picia :
 śniadanko.



 worek/mister lady/5 euro/20zł
Victory/Vty/Deichman/15 euro/60zł
Trampki kupione,ale śniegu tu w opór,ale Lena pisze,że u nas  już topnieje na szczęście,czyli do szkoły w butkach pełną parą :

Trampki długie czy krótkie?
Miałyście kiedyś Victory,co o nich myślicie?
;]

21 komentarzy:

  1. jakie śliczne buty *.*
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, najlepsze żelki jakie tylko mogą być! Kocham je;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omnomnom <3 Pycha. Nie miałam Victory :<

    Zapraszam do siebie na conversowe rozdanie.

    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html?showComment=1358874303739#c8910033450967935360

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wybrałabym się na zakupy. Odstresowałabym się. Ale mam nie pod rodzę. Buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy ich w sumie w sklepach nie widziałam. Wyglądają całkiem fajnie ale najlepszy worek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. worek ♥

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pycha śniadanko ;) Śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trampki zdecydowanie długie :D i zakupione przez Ciebie są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Trampki są świetne ♥
    Nie ma to jak McDonald po zakupach , też tak robię. ; )
    POZDRAWIAM < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam mniam mniam <3
    Trampki - długie ;0

    OdpowiedzUsuń
  11. Mr. ♥
    Zapraszam do siebie + nowy wpis : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam buty Victory, tylko że wysokie trampki. Jestem mile zaskoczona, mam je ponad miesiąc i nie rozkleiły się jeszcze ^^. Po za tym to ciekawy post. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. jak trampki to za kostkę ;d

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Libster Award.
    Więcej informacji na moim blogu:
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten worek ! :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Award, więcej na moim blogu :
    http://lovewhatyouhavenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah :D Mam takie same buuty *_* ;3.

    OdpowiedzUsuń
  17. Męskie czy damskie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiscie wyglądaja na bardziej męski , kilku moich kolegów ma takie :DD

      Usuń
  18. Tak,ale przecież np w Conversach też damskie i męskie mają takie same kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥