sobota, 2 marca 2013

Glasses

he
Dzisiaj po prostu grzechem było nie wyjść na dwór,w tak piękną pogodę ^^ Z tej ,,okazji'' wybrałam się z Leną na małą przejażdżkę rolkową :) A,że nie mogłam wyglądać jak jakieś straszydło tak jak wczoraj,bo byłam  troszkę chora,dziś trzeba się lepiej ubrać.Ale jak zwykle nie wzięłam Conversów ze szkoły i musiałam założyć inne trampki. :/ Zdjęcia tej całości całkiem zwyczajnej pokaże w poniedziałek,a dzisiaj tylko górę.I nareszcie mogę założyć moje ukochane okularki z Włoch Na to czekałam.Od poniedziałku zacznę się znów umawiać na rower czy rolki,bo ma być 14 stopni na plusie! :] Zostawiam Wam zdjęcia,tylko nie krytykujcie tych lekko okurzonych okularków :



 Mai szczeniaczek 
 Majka 




Jak podobają Wam się zdjęcia?
Jakieś plany na wycieczkę rowerową ?
^^

7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :D
    Słodkie psiaki.
    Jaki masz aparat ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia ;D Fajny blog, będę czytać. :)

    + zapraszam na http://kendi-kendii.blogspot.com mam nadzieję że się odwdzięczysz i też skomentujesz ;) Dopiero zaczynam, więc będę wdzięczna jak wejdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jeździć na rolkach. ♥

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne foty ;)
    A te psiaki takie słodziutkie <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne okularki :)

    + Bardzo proszę o głosy:
    http://zapytaj.onet.pl/konkurs/misjazapytaj/bcf56b2cfab4b05080c40b44ef5cf1dcc930992a
    Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥