niedziela, 10 lutego 2013

Poznajcie mnie bliżej ^^


hei 
Postanowiłam napisać,coś więcej o mnie.Zastanawiałam się nad tym i co mi wpadło do głowy o mnie zapisywałam ^^ Ready go!

  1. W sobie nie lubię garbienia
  2. Postanowiłam jeść mniej nie zdrowych rzeczy,bo mam od tego więcej pryszczy
  3. Nie lubię tego jak się świecę rano,i musze nalozyc troszkę pudru,a potem swędzi mnie skóra
  4. Uczę się pisać prawą ręką,bo jestem leworęczna,ale nawet wychodzi,czesem piszę na zmianę raz tą raz tą
  5. Uwielbiam malować paznokcie,nie lubię jak są takie jak reszta całego ciała,chociaz w podobnym kolorku
  6. Lubie kolczyki,ale nie znosze wiszacych
  7. Lubie tez bransoletki i to chyba tyle z biżu
  8. Lubię bluzy,rurki,trampki,t-shirt y
  9. Uczyłam sie kiedys gry na gitarze ale zrezygnowalam,bo mialam zła i nie chcialo mi sie wczesnie rano wstawac,jak mialam na poludnie do sql
  10. Lubie jeździć na rolkach i snakeboard to mnie relaksuje
  11. Lubię rysować,chociaż mi nie wychodzi to trochę ^^ 
  12. Nie lubię wiekszosci ludzi
  13. Tych co nie lubie o tym wiedza,bo po prostu jestem dla nich nadzwyczaj wredna
  14. Lubie sie wyruzniac
  15. Nie lubie gdy sie mnie nie slucha
  16. Lubie byc dostrzegana 
  17. Nie przeklinam,nie palę i nie piję,nigdy tego nie robilam i nie chce 
  18. Nie mialam chlopaka i nie szukam na razie
  19. Ucze sie przecietnie
  20. Uwielbiam kwiaty mam ich w pokoju sporo
  21. Kocham pomadki Nivea
  22. Wielbię swój telefon i się z nim prawie nie rozstaje :
  23. Nie lubie czytac lektur wole filmy :D
  24. Lubie grac na komputerze,leniuchowac,dostawac wszystko pod nos,ogladac tv
  25. Nie lubie gdy ktos dokucza innym,najchetniej takiej osobie bym przylozyla tak samo jak ktos zneca sie na zwierzetami,co one mu zrobily!!?
  26. Lubie komedie,horrory czasem bo w nocy nie moge spac,ale zadko sie to zdaża
  27. Mam lęki ze ktos mnie sledzi i chce mnie zabic
  28. Wierze w duchy
  29. Kocham psy 
  30. Lubie pic wode zwykla i herbatke czarna
  31. Nie lubie jak z kims gadam i robie sie czerwona nagle ;/
  32. Nie chodze na dyskoteki bo za glosno jest muzyka i wg nie lubie glosnego
  33. lubie meskie perfumy i bluzy
  34. jak cos mnie nie interesuje nie ukrywam ze jest odwrotnie
  35. nie lubie w-f !
  36. lubie fotografowac rose,kropelki deszczu,niebo,bo to najczesciej wychodzi
  37. gdy dla zabawy specjalnie pisze z bledami potem nie umiem napisac tego normalnie
  38. nie lubie wytapetowanych panienek,aż pomaranczowych!
  39. nie lubie gdy ktos jak jest w grupie z kolezankami szpanuje odwaga a sam na sam jest bezbronny
  40. lubie seriale
  41. czasem zdaza mi sie klamac
  42. chyba mam skleroze,czesto zapominam jakis slow
  43. szkoda mi biednych i opuszczonych zwierzat,najchetniej bym je przygarnela,albo dala w dziób temu kto im to zrobil i potraktowala tak samo
  44. nie nawidze gdy na fb ktos z kims chodzi dla szpanu
  45. nie znosze gdy ktos z kims zerwie i zasmieca mi strone glowna jakimis glupimi smutnymi wierszykami o zerwaniu!!!!!!!!!!!!! rozumiem ze rozpacza ale niech da 1 i koniec,bedzie  nastepny
  46. gdy krece filmiki na poczatku na poduszce przyczepialam sobie caly tekst co mam mowic ;bo nie moglam sie wyslowic
  47. kooooooooooooocham swoje wlosy 
  48. nigdy nie prostowalam,nie farbowalam wlosow bo nie chce ich niszczyc
  49. nie lubie jak mi sie czegos odmawia
  50. jestem troche nie cierpliwa
  51. wymyslam czasem sobie ze cos bardzo potrzebuje gdy wg nie jest mi to potrzebne
  52. lubie sie przytulać 
  53. nie lubie zimna
  54. czasem udaje bardziej glupia tylko po to,bo lubie jak ludzie sie wysilaja zeby ci cos waznego przekazac :hah
  55. nie lubie gdy ktos pisze:aha,yhy,nom,lol,żal.
  56. lubie być w towarzystwie innych
  57. nigdy niczego nie zjem do konca,zawsze zostawiam nawet maluśi kawaleczek,bo juz nie moge go zmiescic,i moze dlatego nie tyje :D
  58. jak mam drozszy sprzet w rekach boje sie by go nie upuscic,a jak ktos tego dotknie a ja mam to niesc najchetniej bym ta osobe udusila :p
  59. Jak nie mogę zasnąć gram na telefonie
  60. jestem troche niesmiala
  61. nie lubie byc poruwnywana do innych
  62. gdy jestem z kims dluzej to juz troche meczy mnie towarzystwo tej 2 osoby najlepiej tak do tygodnia bo pozniej mi sie nudzi
  63. zadko kiedy ucze sie na cokolwiek i i tak dostaje dobre oceny,ale pewnie jak bym sie uczyla byla by lepsza ;]
  64. nie lubie sie chwalić 
  65. zawsze u kogoś czuje sie strasznie nieswojo nie wazne co by robil zeby mnie przekonac
  66. lubie takie ksiazki o wampirach,jakies kryminalne i przygodowe
  67. lubie czytac BRAVO i mam w kartonie pelno gazet,ktore juz powoli sie wysypuja ^^ 
  68. lubie naklejac naklejki i plakaty ale troche mi ich szkoda ze sie zniszcza
  69.  nie lubie jak sie ze mnie smieja albo cos wytykaja,sami nie sa lepsi
  70. lubie słodycze,nalesniki,pyzy,rosół :p
  71. jak jestem gloda a mi sie nie chce isc po prostu nie jem
  72. mam problemy ze snem i jak nie spie jestem bardziej wypoczeta
  73. nie lubie jak ktos dlugo nie odpisuje

    To chyba tyle o mnie,pisałam to przez ok 3,4 tygodnie ^^ Pewnie większość zapomniałam napisać z tych najważniejszych,ale może kiedyś będzie następny taki post :

    17 komentarzy:

    1. Na prawdę wiem o tobie dużoo :D

      Obserwujemy ?
      maddixoxo1.blogspot.com

      Maddi

      OdpowiedzUsuń
    2. Ciekawy post :D
      Długo go pisałaś ;O

      OdpowiedzUsuń
    3. Ok , ja juz obserwuje czekam na ciebie

      OdpowiedzUsuń
    4. Wow! Przeczytałam wszystko :)
      Ciekawy post, ale radzę ci zrobić coś z tym, że raz jest dużą czcionką a raz małą bo niewygodnie się czyta ;)

      http://girls-trio.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    5. cześć mam tak jak Ty ;D
      zapraszam:
      www.me-and-my-passions.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    6. łooo! Jak dużo. Ja również uwielbiam pomadki Nivea :) Według mnie to jedne z wydajniejszych pomadek ochronnych, a i tak jedna wystarcza mi nie więcej niż na miesiąc :D


      -------
      emily-mount.blogspot.com (skoro lubisz swoje włosy, to zapraszam na mojego bloga, zobaczysz jak możesz jeszcze je upiększyć :) )

      OdpowiedzUsuń
    7. Dużo można się z tego o Tobie ciekawego dowiedzieć :) I zauważyłam, że masz naprawdę oryginalny charakter, ale interesujący i niepowtarzalny ! :) To dobrze *_*

      Co Ty na wzajemną obserwację? :> Ja już :)

      OdpowiedzUsuń
    8. 31 punkt - mam tak samoo :)

      miiikusia.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. http://cynamoooo.blogspot.com/ Super blog zapraszam do mnie ;3

      OdpowiedzUsuń
    10. Jej, jak tego dużo :)

      artystycznieee.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. ooo, dużo tego ale fajnie się to czyta ;)

      OdpowiedzUsuń
    12. Ale żeś się rozpisałaś ;3
      Ciekawy blog ;3
      Obserwuje i liczę na rewanż
      http://lucky-loser-blog.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    13. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za każdy miły komentarz ♥