środa, 2 stycznia 2013

Zły stan.

hei 
To pierwszy post w tym roku,i jakoś w szkole nie mam problemu z przestawieniem się na tą końcową 13-stkę.:Sylwester,nie powiem nie był najgorszy,co widzieliście już w poprzednim poście.Poszłam spać o 3,bo dopiero wtedy poszli goście i była cisza.
Przed powrotem do Polski miałam nagrać Wam filmik house tour,ale ze względu,ze moj telefon nie wczytuje filmików poniżej 3 minut,mam zdjęcia,które przerobie raczej w gif,żeby po prostu po kolei wszystko było.Miałam napisać wczoraj,ale z powodu dzisiejszego i jutrzejszego sprawdzianu nie pisałam.
Dziś,pogoda w miarę dopisuje,ale nie czuje sie tej zimy.^^ Co do pierwszego dnia szkoły po wolnym,oprócz tego że wszyscy mówili ,,cześć'' z usmiechami na twarzach,było źle.Oby następne dni szybko minęły i do upragnionych ferii! ^^ Teraz skończe smutać i zabiorę się za pyszne ciacha na pocieszenie+nauka.

Na początek dom (troche bałagan,ale to przed wyjazdem,więc wybaczcie) i coś z podróży



Nieszczęsne dziś:


Jakie słodycze poprawiają Wam humorek ? :D
Co myślicie o gifie z domem? Wcześniej na blogach nie widziałam,żeby ktoś zrobił house tour,więc jak znacie taki blog,możecie podać chętnie to zobaczę ^^

9 komentarzy:

  1. słodycze.? Ptasie mleczko, śmietankowy budyń i na to roztopioną czekoladę, albo gorące kakałko i na to i tą śmietanę . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o gif, to jest to pierwszy blog, na którym coś takiego widzę.
    Też nie miałam problemu z pisaniem 13 na końcu i wszyscy się bardzo dziwili.
    Też czekam do ferii, teraz przydałoby się pouczyć .. właśnie widać jak się uczę ;P
    Niech tobie przynajmniej to dobrze idzie :)
    Jeszce tylko miesiąc ;P

    Zapraszam też do mnie:
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na gif:) chętnie zobaczę domek;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie masz w domu i dom tez śliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. oo , fajnie! ;D a gdzie jesteś? bo napisałaś "Przed powrotem do Polski..."

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam też do nas, codziennie nowe notki, o wszystkim, wejdź, sprawdź, skomentuj, obserwuj, a na pewno się odwdzięczę i też nie raz do Ciebie wrócę ;D
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oreo :)

    jeju świetny masz blog <3
    odwiedzisz, zaobserwujesz?
    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥