środa, 30 stycznia 2013

Kap,kap płyną łzy,w łez kałużach ja i ty ...

hei ♥ 
Tytuł tegoż oto postu,dotyczy dzisiejszego deszczu,który pada już od rana i nie dość,że już śniegi topnieją to jeszcze pada i na mojej drodze jest niezłe błotko :/ Na zdjęcia w taką pogodę też nigdzie,więc mam do dyspozycji przedmioty domowe :c Wczoraj na 15 miałam wizytę u fryzjera,ale tylko podcinałam końcówki i grzywkę.Nie ma wielkiej różnicy,więc zdjęcia też nie mam ^^ Oby w weekend było dość ciepło,to spacer z  Nikonem,jak najbardziej, by się przydał :) Teraz lekcje i wypoczynek na dalsze dwa dni nauki.
 Krzywy gif :p


Moje kwiaty,kwitną cały rok i je uwielbiam! Mam jeszcze jednego małego różowego i dwa białe :]

Pamiętacie te gumy papierosy? Ja je nadal mam i są na zdjęciu ^^
Dziękuję za obserwatorów i komentarze 

10 komentarzy:

  1. jej u mnie też taka pogoda -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam te gumy :D
    Ciekawe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam te gumy.:D



    Zapraszam: juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. heloł, nominowałam Cię do The Versatile Blogger. szczegóły sprawdź na moim blogu c:
    daj znać w komentarzach, czy bierzesz udział w tagu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą piosenkę co kawałek jest w tytule ;)
    Wypłakane oczy i przekwitłe bzy <3
    Śliczne kwiatki *.*

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ` u mnie dziś padał deszcz i straszna chlapa jest ;PP

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też taka beznadziejna pogoda. :/
    Zapraszam do mnie;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ;)
    ja już mam dość tej pluchy za oknem :x

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog. obserwuje i zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥