niedziela, 16 grudnia 2012

Koncert Bożonarodzeniowy

hei
Obudziłam sie juz o 7 przez mojego kochanego pieska...później pisałam z Alą ,i zdecydowałam,ze pojde wziasc szybką kąpiel,bo szykowaliśmy sie do miasta na świąteczne zakupy i kupiłam coś na prezent na wigilię klasowa,i dla siebie,ale moze o tym kiedy indziej.Po powrocie ok 15 przyszli po mnie Błażej,Marcin,Dawid,Patryk,Dominika,Maja,Dorota (tych oto dziewczyn nie lubię). :/ 2 godziny siedzenia z Dawidem na krzesłach,bo reszta miala proby,ogladal zdjecia,grał,bylo fajnie,ale potem zeszla sie reszta no i takie 2 inne dziewczyny,ktore nie przypadly mi do gustu,tak jakos przesiedzielismy,a potem zamiast mnie odprowadzic chyba poszli na faje i szlam sama.A przed tem Dawid zostawil rower ciekawe kiedy przyjdzie po to 0o .Tak mi minął dzień a jutro spr i nie zbyt na niego umiem :/ Dodaje jedno,z rana reszta kiedy indziej,papa ;

Lubicie takie koncerty?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥