wtorek, 27 listopada 2012

Bywały lepsze dni...

hei 
Powoli zaczynam rozumieć jak ludzie się zmieniają by dostać swoje.Chodzi tu o dzisiejszą rozprawę dotyczącą wyjazdu do Niemiec.Zaczyna się jakby wojna,dokładnie to każdy każdemu robi na złość tylko by dostać swoje i nie patrzą że inni mogą na tym cierpieć.Humor mi nie zbyt dopisuje i jedyne co na chwile  zapomniałam o tej sytuacji było przypadkowe spotkanie z moją dalszą kuzynką Karoliną i pisanie z Alką JEJ BLOG^^.Oderwałam na chwilę myśli od tych złych i dołujących sytuacji.Dostałam dzisiaj też prezent od mojej babci,czyli bluzkę z krótkim rękawkiem i bluzę.Rzeczy nie z najwyższej półki ale też poprawiły mi humor. ^^ Poza tym to nie było nic ciekawego.Szkoła jak szkoła bywało lepiej jak i cały dzisiejszy dzień...


Zdjęcia straszne bo już jest ciemno i może w tym tygodniu pokaze wam te ciuchy na sobie.
Co robicie by chociaż na chwilę zapomnieć o złych sytuacjach?

11 komentarzy:

  1. ja słucham muzyki która poprawia mi humor :> Nie martw się wszystko z czasem się ułoży:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Także muzyki słucham :) to uspokaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słucham muzyki. tańczę. po prostu nie myślę..

    OdpowiedzUsuń
  4. słucham muzyki i wpatruję się w okno albo sufit ;)
    mi pomaga

    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. może i nie będę oryginalna, ale mi również muzyka pomaga, takie uciszenie i oderwanie się od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. duzo rzeczy robie zamykam sie w pokoju włączm muze na full i kłade sie na środku pokoju i rozmyslam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ubrania :)
    Zazwyczaj włączam sobie muzykę i długo rozmyślam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Muszę przyznać, że Twój blog jest naprawdę interesujący i fajny. Zaciekawił mnie. Chciałabym zaprosić się na moje nowe forum ogólnotematyczne dla młodzieży. www.shiners.fora.pl - Na tym forum panuje wspaniała atmosfera, można porozmawiać na wszystkie tematy, poznać innych użytkowników i bardzo dobrze się bawić! Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Mam nadzieję, że wpadniesz na Shiners. Obiecuję że nie pożałujesz!
    Pozdrawiam, Sovbedlly.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥