czwartek, 15 listopada 2012

aaaaa!

hei 
Mam ochotę krzyczeć.Ten tydzień był chyba najgorszy! Mam kilka 1 i mogę je poprawić,ale kiedy ?! yhh...chyba się rozpłaczę.Nic mi się nie układa,nawet włosy dzisiaj wyglądały koszmarnie i zgubiłam tą czapkę smerfa :c To jakby zgubić 32 zł.Oby się odnalazła,może będzie u cioci,której wczoraj byłyśmy :) Jadłam Delicje i najlepsze jakie dotąd jadłam,o smaku gruszki czy coś w tym rodzaju.Mimo to mój tydzień zaliczam do najgorszych!

Co robicie,gdy macie takie gorsze dni?

7 komentarzy:

  1. gdy mam gorsze dni to zawsze humor poprawia mi dobry film lub spacer z psem!

    u mnie szósty rozdział amore-immortale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy mam gorsze dni żale się wszystkim doodkoła albo odcinam się od swiata

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie. odcinam się od świata, włączam piosenki, nakładam słuchawki i nie ma mnie dla nikogo. a jeśli mój stan utrzymuje się przez dłuższy czas, dobrze jest komuś się wygadać.

    OdpowiedzUsuń
  4. "dokładnie. odcinam się od świata, włączam piosenki, nakładam słuchawki i nie ma mnie dla nikogo. a jeśli mój stan utrzymuje się przez dłuższy czas, dobrze jest komuś się wygadać. " - dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog obserwuję ♥
    liczę na wzajemnosć ♥
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śpię i oglądam jakiś dobry film :)
    a delicje jadłam gruszkowe i ja racja sa najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥