sobota, 27 października 2012

Śnieg.

hei 
9:30- obudził mnie odgłos sms-a od Leny.W którym napisała : PADA ŚNIEG! :D . Od razu podniosłam roletę i patrze i myślę i niby gdzie on pada i spojrzałam w ciemniejsze miejsce pod choinkami i jednak padał.Nawet lubię zimę,bo dobrze mi sie każda kojarzy,a dokładniej z sankami,śnieżkami,wygłupami.I za każdym razem gdy już bedzie trochę śniegu pędzę do Leny na sanki! <3 W tamtym roku,to było trochę straszne ale z biegiem czasu jak sobie wspominamy śmiejemy się z tego.Było to pewnego dnia już drugiego jak u Niej spałam,ok 12 wybrałyśmy sie na górki z jej siostrą pozjeżdżać i już ostatni zjazd weszłyśmy na górke i patrzymy a tam...........Dziki! Też były na tej górce,troche sie zdziwiłyśmy ze o tej godzinie i pendem na dół bo były młode,a jej siostra dopiero wchodziła ,wrzeszczałyśmy bo to była duża górka a ona z dzikami!Jak je zobaczyła to szybko na dół i jeszcze sanki za nią i ciagle wlatywały jej pod nogi,i jeszcze dziki za nia.Nie wiedzialysmy co robic wiec po nie pobieglysmy ja sanki a lena ja wiziela i bieglysmy.Jak sie obruciłysmy dziki już skrecily w inna ścieżkę.Ale nam ulżyło :) Jak jestem u Leny zawsze się coś dzieje i mamy co wspominać.I chyba przez tą pogode,bo jeszcze lodowato na dworze nici ze zdjęć. :c Ale jak się coś zmieni to napiszę :
Takie zdjęcia z netu,zimy

I na koniec filmik krótki i sposób wyszukany w internecie.Ja tylko chciałam Wam go pokazać:

Niestety nie mam swoich takich zdjęć,ale bardzo mi się podobają.Zima jest fotogeniczna :
Z jaką waszą przygodą wspominacie zimę ? 

11 komentarzy:

  1. Ja zimę kojarzę przede wszystkim z cudownymi świętami :D
    Fajne zdjęcia ,ale ja chcę jeszcze jesień ... Za szybko ten śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, zima jest fajna ale ja chce jeszcze jesień.
    Niezła historia z tymi dzikami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też pada ;< w sumie lubiłabym zimę, gdyby tylko było cieplej, nienawidzę zimna ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie już jest biało, ale to sie pewnie stopi niedługo :C

    OdpowiedzUsuń
  5. nienawidzę zimy :D ale ladna jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, ja dzisiaj z samego rana też wysyłałam do znajomych info. o tym, ze spadł śnieg :D
    Pozdrawiam.

    http://uuleczkaa.blogspot.com/ <--- zapraszam, nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że u wszystkich pada śnieg tylko nie u mnie! Kocham zimę :3
    zapraszam ailatan99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie pada śnieg, jak fajnie! U mnie świeci słońce, choć też dobrze xD
    + ja obserwuję, zapraszam do mnie ---> http://hello-seasons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥