piątek, 19 października 2012

3 dni.

helo 
No to  już bylo 3 dni bez pisania do Was i troche sobie wszystko uporzadkowałam i odpoczelam troche od aparatu :p W sql idzie i wg jest OK. Byłam we wtorek w sklepach i kupiłam krem Udner 20 i nagrałam też recenzje.I wybrałam sobie kurtke na zime,ale dla mnie taka sobie i wg nie bylo wyboru,tylko jeszcze musze miec do niej jakis np czarny komin.Wczoraj zaś bylam u mojego chrzesnego,ktory wrocil z Holandii co prawda juz jest tu 2 msc bo jego dziewczyna wlasnie tydzien temu urodzila Oskara.Jest taki maly i slodki :D Byla tez moja ciocia i dostałam od niej cos do szkoly i chusty ! <3 Lubie chociaz zadko nosze.I jeszcze ta pogoda taka piękna.Chociaz watpie zebym sie nia nacieszyla bo przez weekend bd z Lena robila projekt na WOS :
 WCZORAJ Z BALKONU CIOCI


 MMM...

 CHUSTY
MOJE DO SZKOŁY
NO I MA KURTKA YLKO ZDJ ROBIONE JAK BYLO JUZ CIEMNO WIEC WYSZLO JAK WYSZLO :/
Jak widać nie mam duzo zdjec bo nie chodzilam ciagle z aparatem.
Jak filmik?
Jak sie zmienia imię i nazwisko na blogu?

12 komentarzy:

  1. filmik super ;] masz śliczny widok z balkonu :D
    zapraszam do mnie na nowego posta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja też robie projekt z wosu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne :) Musisz wejsc do ustawien konta i juz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna <3
    ja też ostatnio używam tego kremu, chociaż dla mnie trochę za mało kryje (bo wory pod oczami mam potworne) i się po nim bardzo świecę, to i tak jest lepszy od mojej poprzedniej nivei ;3
    Obserwuje
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten widok i chusty ;)
    zapraszam do mnie --> www.bookwoormm.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja . ;)
    Może room tour ?
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny widoczek <3 Chustyyy *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te zdjęcia z balkonu cioci ♥♥ Zapraszam do mnie http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie tu u Cb ;3
    Zapraszam do mnie:
    http://ciasteczkowystwor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥