piątek, 28 września 2012

To już jest koniec,jest koniec

siemacie ;
Ja sie zanudzilam na  niemieckim taakie nudy,że po prostu jak wracalam do domu nic mi sie nie chcialo.Szuralam tymi butami i chyba na 2 koncu wsi mnie slyszeli :p (tak mieszkam na wsi i Lubię to!);] I nie wiarygodne jak jeden gryz ciastka,,Familijne''może nas odbić od tego smutku i nudy. Teraz postanawiam odpoczac i przygotowywac sie na nastepny tydzien.Kiedy włosy przykrywają mi oczy,nie odsłaniam ich może właśnie zasłaniają mi to czego nie powinnam widzieć. To jakie moje,wymyslilam to jak szlam i nawet mi sie nie chcialo odslonic z oczu wlosow i cos dzieki włosom bym zobaczyla ale naszczescie.no i tak powstało. :)





TO BYM SOBIE ZJADŁA 
PEWNIE DUZO Z WAS JUZ TO SLYSZALO ALE JA NIE ;P
Jak Ci się podoba te moje wymyślone? Co robisz gdy się nudzisz? 
Teraz bede sobie ściągała te piosenki na telefon.Miłego łikendu.
Bay.

1 komentarz:

  1. o podoba mi się ;D
    o lody ; paż by się zjadło :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥