sobota, 29 września 2012

Soobota!

Witajcie już w drugim dzisiaj poście ;) Ten nie bedzie juz o filmiku z pokojem tylko o moim dniu.Rano sprzątanie,filmik,troche siedzenia,obiad,lekcje no i zaraz bede robila Jabłecznik <3 ciekawe jak wyjdzie.I szukałam zdjec jesiennych gdzieś dalej od domu a tu zauwazylam ze u mnie na podworku tez jest przeciez jesien i jak pieknie wygladają te czerwone liście. :D Nie mam za bardzo o czym pisać wiec zostawiam wam te zdjecia i ide robić placek. ;







OCZYWIŚCIE ZDJĘCIA TEGO STAREGO OBROŚNIETEGO DOMKU.ALE PIĘKNIE...
Wczoraj jak bylam w Media Expert to patrzylam za lustrzankami i teraz tylko marze o lustrzance.Może dostane ja na urodziny bo babcia miala mi kupic laptop ale to by wyszlo na tą sama cene może i zamiast laptopu to lustrzanke...A wy co byscie wybrały?Co myslisz o filmiku ?
Adijosss :p

6 komentarzy:

  1. o też bym chciała lustrzankę ;d

    super fotki :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wybrała lustrzankę. Komputer masz, a telefonem dobrego zdjęcia nie zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli lustrzanki nie masz to wybierz ją, nowego komputera nie potrzebujesz skoro już masz.

    Obserwujemy?
    http://neutraldesire.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne że obserwujemy! ja juz dodaje teraz czas na Cb. :)
    ciekawy blog <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥