środa, 5 września 2012

Ile można ?!

cześć :

Właśnie wróciłam z miasta.Byłam  na obiedzie,w księgarni po ćwiczenia do J.polskiego i przy okazji w cukierni na deserze.Wybrałam bardzo dobrze była tak jedna gałka lodów śmietankowych,owoce,sos owocowy,posypka i bita śmietan.A nazywało się to ,,Deserem Maluszka'' :D Niestety nie wzielam aparatu i nie zrobiłam żadnych zdjęć jak i prze reszte dnia,ponieważ na 8 do sql,było w miarę fajnie,oprócz tych zadań domowych i zapowiedzianych kartkówek.Mam jedną z mamtematyki jutro,a tej z WOS-u co miala byc dzisiaj wg jej nie bylo i pan powiedzial ze wg z tego nie bd! :/ To po co siedzialam nad tym 4 godziny?! No ile można na początku roku szkolnego sie uczyć i mieć do odrobienia prac domowych.Są też plusy dzisiejszego dnia no ale nie będę tutaj pisać.Ale jaką mam radochę ...:P ;D Nie do opisania.A wracajac do zdj to nie zrobiłam ich tez z powodu braku pogody bo rano niebo bylo bez chmurne a później jak się sciemnilo i ok 14 zaczeło lać.I mam dla Was coś ciekawego co sama spróbuję zrobić z 1 skarpetki ... misia!;
 POMYSŁ NA BRAK JEDNEJ SKARPETKI JAK SIĘ ZGUBI :
 ZACHMURZONE NIEBO
 MOJA PIERWSZA SZCZEPKA A TAK WYROSŁA :



No i tyle,jednak jak nie ma pogody to nie ma też o czym pisać.
Czy Was w szkole też tak męczą od samego poczatku? I jak się podobają moje zdjęcia mojej twarzy? :p hah.

3 komentarze:

  1. śliczniuutkie te zdjęcia ! ;*
    U nas same prace domowe i kartkówi :<
    zapraszam na mojego bloga :
    www.truskawkowapatii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś.
    haha fajny ten pomysł z misiem :D

    Zapraszam do mnie na nowa notke:
    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a no męczą..
    świetne fotki :D

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥