sobota, 1 września 2012

HEY HOME i MIESIĄC NA BLOGU

Dzień dobry! :

Więc odnosząc się jeszcze do wczorajszego dnia chciałam Pozdrowić wszystkie blogerki,ponieważ wczoraj był Dzień bloga :D .

KOMUNIKAT!
Więc odnosząc się do tamtego co napisałam kiedyś w poście w komunikacie,że w niedzielę będę na blogu zamieszczać coś wyszukanego w necie.Ale też postanowiłam że będą tam jakieś inne pomysły np.na jakieś danie,włąsną biżu itd.

Pisze do Was tak wcześnie :P ze względu na to że jadę dziś do domu.I raczej dopiero jutro ukaże się jakiś post.I do skończenia już 3 książki przeczytanej w te wakacje zostało mi ok 20 str.Wiec zaraz dokończe się pakować i ok 14 może pojadę do domu i może jeszcze dzisiaj zajde do miasta i  jeszcze coś uda mi się kupić.A przy okazji chciałam wam PODZIĘKOWAĆ za to że już tyle Was mnie odwiedziło,skomentowało,i dodało się do obserwatorów <3 Dziękuje.
 TULIPAN DLA WAS ;)
I Z NETTO GUMKI DO WŁOSÓW. :
Co sądzicie o pomyśle z komunikatów?
P.S od września postaram się zamieszczać tu moje outfit'y. 

4 komentarze:

  1. dobry pomysł ;)
    o super, ze będą outfity ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie ! http://grieftometheworld.blogspot.com obserwacja za obserwację?

    ______________________________________________
    Because this world is stupid...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥