niedziela, 23 września 2012

4.WŁOSY

Hejo ;
Dzisiaj może poradnik przydatny moze nie dotyczacy wlosów.A dokladnie jak o nie dbac,myc itd.Zapraszam :> 
ABY MÓC ŁADNIE SIĘ UCZESAĆ WAŻNE JEST,ABY DBAĆ O WŁOSY OTO SPOSOBY.
  1. MYCIE.Zacznij od zwilzenia wlosow.Nalej niewielka ilosc szamponu na dlon a nastepnie rozprowadz go po wlosach.Zwilz lekko,aby wytworzyla sie pijana i masuj glowe.Uwaga nie masuj za mocno,poniewaz w ten sposob pobudzisz wydzielanie sebum z porow owlosionej skory,a to wlasnie ona powoduje przetluszczanie wlosow.
  2. SPŁUKIWANIE.Dokladnie splucz wlosy,az zaczna,,trzeszczec'' pod palcami.Jezeli nie jestes zmarzlakiem mozesz zakonczyc plukanie wlosow strumieniem zimniej wody,aby staly sie blyszczace.
  3. SUSZENIE.Dobrze osusz wlosy recznikiem.Jesli mozesz pozwol im wyschnac naturalnie.Jezeli nie masz na to czasu no to suszarka w ruch,ale Trzymaj ja ok 20 cm od glowy zeby nie spalic wlosow.
  4. SZCZOTKOWANIE.Wybierz odpowiednia szczotke lub grzebien w zaleznosci od typu wlosow.

  • DO WLOSOW GLADKICH-DUZA PLASKA SZCZOTKA
  • DO WLOSOW ELEKTRYZUJACYCH SIE-SZCZOTKA DREWNIANA Z WLOSEM MOZE Z DZIKA
  • DO KRECONYCH-GRZEBIEN O RZADKO ROZSTAWIONYCH ZEBACH A CZESANIE ROZPOCZYNAJ OD ZAPLATANYCH KONCOWEK
  • DO MALO PUSZYSTYCH-OKRAGLA,KOLCZASTA SZCZOTKE,A WLOSY SUSZ Z GLOWA NA DOL ABY PODNIESC JE U NASADY
Twoje wlosy przetluszczaja sie?-dodaj odrobine soku z cytryny do ostatniego plukania
Są matowe?-kilka kropli octu winnego doda im blasku.
Sa suche?-zanim uzyjesz szamponu,rozprowadz na wlosach oliwe z oliwek nastepnie owin glowe starym recznikiem i pozostaw przez 30 min.splucz obficie letnia woda a nastepnie umyj wlosy szamponem.
KONIEC
No to tyle do jutra,a przy okazji zalozlam Aska.Nie wiem czy potrzebnie czy nie no ale jest.Pytania i odpowiedzi bd pokazywala na blogu. http://ask.fm/yesnoana  .Zapraszam.
Co myslisz o poscie i pomysle z askiem?

8 komentarzy:

  1. ooo, nie wiedziałam, że rodzaj szczotki/grzebienia ma jakiś wpływ na włosy ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. możemy obserwować, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to . ; )


    Obserwuję . ; ))
    Świetny blog ( tak, przeczytałam wpisy)
    Zapraszam na mojego bloga o One direction . : http://onedloveeforever.blogspot.com/

    Ja wejdziesz do mnie zostaw po sb jakiś ślad, a jak ci się spodoba to zaobserwuj . <3

    Pozdrawiam . :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o ciekawa notka ;D
    podobają mi się takie posty :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka ; ) .
    Ja na szęście wiem jak dbać o moje włosy , ale być może komuś pomogłaś ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny poradnik.
    Obserwuje, moze ty tez zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne. Mam dość długie włosy i takie porady zawsze się przydadzą;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥