poniedziałek, 10 września 2012

4!

hey ;

Dzisiejszy post będzie troche wczesniej poniewaz mam duzo nauki na jutro i musze sie przygotowac.Nic ciekawego sie nie dzialo tylko dostałam swoją pierwsza ocene w tym roku szkolnym 4 ! ;) Wiecie moze nie ma czym sie chwalic bo moze macie lepsza ocene no ale dla mnie to jest ważne i mooooooooooże bd tak dalej :D To teraz moja sesja ktora sobie sama zrobiłam hah :




 NIE MALOWAŁAM UST,A I TAK WYSZŁY TROSZĘ RÓŻOWE (mniej wiecej jak zazwyczaj)







 I ME WŁOSY 100% NATURY BEZ FARBY ITD(po co mam niszczyć włosy?)

 :D
I DZISIEJSZE NIEBO BO POGODA JAK NAJBARDZIEJ NA PLUSS.
A jak u Was? podobają wam sie pierwsze oceny? ;)

2 komentarze:

  1. fajna koszulka.:P
    zapraszam do mnie i do głosowania na moim blogu w ankiecie
    :D
    wbijajciedomnie.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. super te fotki..:P i fajny blog- ładna jesteś.:)
    zajrzyj czasem
    wbijajciedomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥