sobota, 25 sierpnia 2012

Wyjazd :)

hey :) Wiec to komputer mojej sis wiec cos tu jest nie tak i nic mi tu nie wychodzi ten post pisze 4 raz bo mi sie usuwa.Wiec tak.Obudziłam sie o 6:30 i od razu zascielenie lozka ubranie sie,i poszlam bez uczesania poszlam nakarmic psy bo mama jeszcze Kropke pasa mojej kuzynki ktora z mezem do pracy pojechala i ja sie nią zajmuje i maja corke w mojej sis wieku i pojechaly wczoraj razem.Ale spokojnie do psów bedzie przychodzila moje kuzynka. :) Potem pakowanie do samochodu i pozegnianie z pieskami trochew mi bylo szkoda je na tydzien zostawiac ale i tak ich bym nie mogla wziasc bo to miasto a one nie sa przyzwyczajone :/ Jak jechalam byla straszna mgla wiec jak wjechalysmy na zakret moja mama powiedziala ze jedzie traktor a sie okazalo ze to dzrezwo haha :D Dojechalam o 9 i juz zdazylam pograc w chinczyka i przegralam gralisy 2 na 2 ale i tak przegralam obudwoma druzynami niebieska i zolta :( I bylam tez juz na  spacerku.Ale po zakupy takie dla mnie to po niedzieli :D Teraz mam plan posiedziec troche na komputerze i ogladac TV. P.S Tutaj coś sie pomieszalo i nie moge dac napis pod zdj bo mi sie wszystko usuwa wiec w skrocie zdj:tira z jakiegos luna parku,chinczyk jak sa moje w domku juz doszly czyli tak chcialam zeby bylo a reste chinczyka to tak z gry i sa tez kwiatki i na 6  zdj żołędzie i kwiatki przy domu i nie tylko,plaza,jeziorko,cos do picia i jedzenia :) i na koncu te ,,jk'' to jak jakos i nie moge usunac wiec niech juz tak bedzie.Do nastepnego ;)














A co u was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥