czwartek, 2 sierpnia 2012

:D

Obudziłam się o 10 i od razu wstałam,moim śniadaniem były lody śmietankowe z sorbetem pomarańczowym,ponieważ na nic innego nie miałam ochoty.Nie wiedziałam że to będzie aż takie pyyszne :D.Czekałam na kuzynkę,która miała przyjść o 12,a przyjdzie dopiero o 16 nie wiem z jakiego powodu :( Więc wybrałam się do biblioteki oddać książki ale jakoś innych nie wypożyczałam.Później do sklepu po Bravo ;) Uwielbiam czytać BRAVO chociaż czasami dodatki nie są ciekawe.Teraz były obrączki chciałam inne kolory ale nie było więc wzięłam takie,i był jakiś Starter nie wiadomo po co mi taki.No to tyle na dzisiaj,czekając na kuzynkę pójdę na dwór posiedzieć,może porobić jakieś zdjęcia. A na koniec zdjęcia z dzisiaj xD
śniadanko :)            i gazeta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥