środa, 15 sierpnia 2012

hei,hei :D

Więc zaczynam od początku cały wyjazd.Wyjechaliśmy o godzinie 22 i na miejscu byliśmy o godzinie 4.Było ciemno więc na jakieś fajne zdjęcia z podróźy nie mogłam liczyć jakoś udało mi się zrobić zdjęcie stadionu piłki nożnej i chyba 1 z 30 tuneli jak przejeżdzaliśmy przez chyyba Austrię :P Jak dojechaliśmy ja spałam i chociaż byłam tam już 4 razy nie wiedziałam na jakim placu jestem :) Więc jak wysiadłam pierwsze co zrobiłam to zdjęcie drzewu i przedzierającemu się przez liscie słońcu :D Nawet nie jest źle.Mieliśmy blisko plaże sklepy nawet WC :D Potem trzeba było jakoś to urządzić więc dosyć szybko się z tym uwinęliśmy bo było gorąco i w końcu chciałam iść na plaże :) Woda była cieplutka,przezroczysta i bardzo długo jak się szło w głąb było płytko jak zwykle,słońce prażyło, niebo było prawie że bez chmurne.Poszłam trochę popływać i poopalałam się.Później przeszliśmy się do takiego baru na plaży i zamówiłam lody z sokiem,od picia.Ale później caly czas zamawiałam tylko lody truskawkowe czyli po Włosku truskawka: FRAGOLE :) Bo były takie duże te gałki i jakie doobre.Ludzi było tam bardzo dużo i z plaży schodzili ok 19,ale polaków słyszałam tylko jednych jak ojciec do syna mówił:No weź chłopie zrób to pożądnie.:P Nie wiem czemu ale mnie to rozbawiło.Byli też oczywiście ci co sprzedawali różne takie np bransoletki,naszyjniki,parasole,ręczniki,okulary.A kobiety robiły dzieciom fryzury takie warkoczyki(moja siostra też je miała ostatnim razem)ale były drogie niektóre nawet po 100 Euro i niektóre robiły masaż .I już 1 dnia mocno się opaliłam aż mnie wszystko bolało :/ Później już było lepiej.:)Jak jadłam śniaadanie dokarmiałam ptaki. Troche chodziliśmy po sklepach w końcu trzeba mieć jakąś pamiątke :) I jak wyszliśmy do sklepu i do restauracji za kemping szłam po krawężniku i jakoś noga mi uciekła w bok i popsułam sobie japonka i szłam z jednym japonkiem na stopie .Niektórzy dziwnie się patrzyli a inni nawet nie zauważyli :D Byłam też w restauracji w tym kempingu i zamówiłam małą pizze Hawajską.I nigdy nie jadłam lepszej.No ale w końcu Włochy słyną z pizzy :P Raz się przeszliśmy wzdłuż plaży bo chcieliśmy dojść  do latarni bo tam pływało dużo statków ale było daleko więc się cofnęliśmy.Były też kraby mam zdjęcia 1 mały i 1 duży.Nazbierałam trochę muszelek chociaż tam wszędzie były te muszelki.Chodziłam też do spożywczego i kupiłam taką wate cukrową która się potem zmienia w gumę do żucia, A w drodze robiłam zdjęcia kwiatom.Przed wyjazdem moja mama z siostrą chciały się przepłynąć statkiem pirackim ale moja siostra myślała że do niej mama mówi że ma założyć bluzke bo już i tak byłysmy mocno opalone i troche brazowe wiec ona poleciala do naszego namiotu w ktorym spalysmy a mama mowila to mi bo ja wolalam lezec na plazy.Idlatego nie popłynęły.I awet komuś kiwałam i mi odkiwał a się okazało ze kiwalam nie do nich haha:D Kupiłam pocztówki i mam branozletki 2 z automatu a 1 taki warkoczyk ze sznórków mam od tych co sprzedawali na plaży.Nie wiem co mam jeszcze napisać no poprostu było fajnie plaza, morze pogoda wszystko :D Teraz dam zdj z podpisami żeby było wiadomo o co cho.;) Trochę tego będzie.I nie są poukładane. ;P
 STADION
 TUNEL ;)
 1 ZDJ. NA MIEJSCU
 WATO-GUMA1
 WATO-GUMA2
 KWIATY W DRODZE DO SKLEPU
 WEJŚCIE NA PLAŻE
 PLAŻA I JUŻ SŁOŃCE KTÓRE ZASZŁO

 STATEK,ALE COŚ SŁABO WIDAĆ
 MORZE,NIEBO,CHMURY,PACHOŁKI,LUDZIE I POWIEDZMY ŻE MOLO
 PIASEK,MUSZELKI,WODA
MORZE I NIEBO. CUDO ;D
 WODA,PIASEK,MUSZELKI
 FALE,MORZE NIEBO
 MUSZELKI ZNALEZIONE PRZEZE MNIE :)
 MOJE STOPY,PIASEK,MUSZELKI.:P
 TYLE OD BRZEGU I WODA DO KOLAN
 DO KOLAN
 KRAB NR.1 DUUŻY ;)
 PIASEK,MUSZELKI
 TO COŚ DALEJ BIAŁE OD LEWEJ TO STATEK :D
 TAKI O WIDOCZEK
 LATARNIA(chyba widać z tym światłem na przeciwko):)
 TAKIE COŚ O .
 SKLEPY
 BRANSOLETKI DO KUPIENIA
 MUSZELKA Z WYSTAWY Z NAPISEM CAVALLINO
 WYSTAWA
 I TU TEŻ ;D
 TAKIE OBRAZKI,WIDOKÓWKI Z PIASKIEM
 SALON GIER
 POCZTÓWKI
 POCZTÓWKA
 WIDOK Z NASZEGO ,,OKNA'' OD NAMIOTU :P
 PTAK
 PTAKI
 AHH ...PLAAŻA
 I TU TEŻ
 I TU
 WODA,PIASEK I MUSZELKA W PRAWYM DOLNYM ROGU JAK SERCE :)
 OTO MI CHODZIŁO :)
 :D
 MORZE,LUDZIE,JAKIŚ STATEK DALEJ I ZNAK
 SŁOŃCE ,NIEBO I COŚ NA DOLE :P
 PIASEK,FALA,MORZE,NIEBO
 NIEBO,CHMURKI
 SERCE UŁOŻONE PRZEZE MNIE
 I TU Z DALSZYM WIDOKIEM
 MAŁY KRAB I MUSZELKA <3
 TEN CO SPRZEDAWAŁ
 PIASEK,MORZE,STATEK,I SŁUPKI
 MY NAME ;D
 STATEK DALEJ,MORZE,NIEBO
 TEN BAR
 TU TEŻ
 ZNÓW STATEK, MORZE,NIEBO
 TE NIBY MOLO I TO CO WIDAC ;P
 ...
 2 TAKIE SAMO ZDJ ...
 UWIELBIAM TO ZDJĘCIE CO JAKIMŚ CUDEM MI SIĘ UDAŁO CO CHCIAŁAM <3 KAMIEŃ,WODA,PIASEK,MUSZELKI,JAKIEŚ GLONY,PATYK ZA KAMIENIEM :)
 :)
 WC ITD.
 NASZ SAMOCHÓD PONTON,MATERAC,I JAKIŚ NAMIOT NIE WIEM CO TO ;)
 WIDOK Z NASZEJ DROGI NA WEJSCIE OD PLAŻY
 ME LODY ;D
 I TU TAKA GAŁKA
 ŻEBY UMYĆ PSA.(i jest też osobna plaża i miejsce dla zwierząt)
 ILE LUDZI.
 WEJŚCIE NA PLAŻE
 NOOO...:)
 ME MUSZLE
 NO I KAMIEŃ ;)
 TRALALA
 TRALALALA
 JAKIEŚ MAŁE MUSZLE
 MOJE MUSZELKI NA KAMIENIU
 FUNTANNA PRZY WEJŚCIU NA CAŁY KEMPING :)
 BYYYŁAM TU :)
 RESTAURACJA(w innej była ta pyszna pizza)
 NAAPIS :P
 TO NIE TA PIZZA hah ;P
 MALUNEK NA ŚCIANIE
 DRZEWKA W DONICY
 DRZEWKA W DONICY 2
 POŻEGNANIE Z MORZEM <PAPA>
 MOJA BRAN.
 I TU DWIE Z AUTOMATU
 FLAGA WŁOCH ITD :)
 MÓJ NAPIS TROCHE KRZYWY BO CIĄGLE FALE MI ZMAZYWAŁY :/
 I JA NA KONIEC BO STRASZNE ZDJ SŁOŃCE MI ŚWIECIŁO I NIE WYSZŁO :)
No to tyle.Zaraz do MC DONALD-u . 
Do jutra ;) Udanej reszty dnia.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥