sobota, 4 sierpnia 2012

Hey :)

Jednak nasze wakacje kontynuowaliśmy dzisiaj o godzinie 6 rano.Na stacji benzynowej kupiliśmy rogale SEVEN DAYS,żelki i coś do picia :) Pogoda na początku nie była zbyt ciekawa ale potem się rozpogodziło ;D Niebo było piękne na zdjecia więc też kilka zrobiłam.Był też korek i staliśmy w nim ok 20 min.A w tym czasie robiłam swoim okularom zdjęcia na tle nieba ;P Jak było coś ciekawego robiłam temu zdjęcia żeby uwiecznić i pokazać Wam na blogu ;D Ok.13 przyjechaliśmy na miejsce i rozpakowaliśmy się,a później pojechałam się przejechać nowym samochodem Terenowym.Jest koloru wiśniowego ma dodatki metalowe i otwierany dach.Później wybraliśmy się do sklepów i kupiliśmy mojej siostrze rower na urodziny,które miała w czerwcu :) Sprzedawca jak wychodziliśmy odpowiedział nam po polsku DO WIDZENIA.Ja wg nic nie słyszałam ale moja mama że tak powiedział,więc się cofnęliśmy bo tam jeszcze trzeba było coś zobaczyć wiec mama się go zapytała czy jest z polski a on odpowiedział że urodził się w Niemczech ale rozumie po polsku : Teraz dam trochę fotek z małymi podpisami.
Samolot,który właśnie przelatywał :)
Chmuury i niebo to uwielbiam fotografować :D i na 2i3 zdj wydaje mi się jakby te chmury były bliżej ;)


Znaki ;P

1 zdjęcie to Odra,a 2 to Łaba(Elbe) :)
Korek w którym staliśmy :/


Moje uuukochane okularki z Włoch ;)
Śniadanko 
I na koniec Jaa :)
Więc chyba Was nie zanudziłam.Teraz lece może obejzec jakiś film
Bay :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥