wtorek, 7 sierpnia 2012

Hej,hej!

Więc nie pisałam tak długo bo nie miałam o czym a nie chciałam pisać tak o niczym ;Przed wczoraj czyli 5.08 byłam nad jeziorkiem bo było strasznie gorąco ale woda była  taka zimna że aż nie chciało mi się wchodzić :Samoloty latały dosłownie tuż nad naszymi głowami :D Bo niedaleko jest lotnisko.Żałuje że nie wzięłam ze sobą aparatu : Jak zobaczyliśmy że zbliżają się czarne chmury wróciliśmy do domu i całe szczęście bo zaczął padać deszcz i była burza.Wczoraj byłam trochę w sklepach ale nic nie kupiłam z wyjątkiem dużej niebieskiej gumki do mazania z napisem ICH MACHE KEINE FEHLER (Ja nie robię żadnych błędów) :D Nic poza tym ciekawego nie widziałam.I późnym popołudniem też była burza wiec przez 2 dni burzy ogladałam Harrego Pottera i obejżałam wszystkie 7 części i bardzo mi się podobją te  filmy <3 ;P Dzisiaj będę oglądać film ,,LOL''. Później do sklepu i może na przejażdżkę rowerami i pewnie znów będę grała w chińczyka ze siostrą :)
Ulubiony film :)
Nowa rzecz do szkoły :P
Na razie tyle,miłego dnia ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥