czwartek, 29 listopada 2012

HAPPY!

hei 
Jednak taka cichsza muzyka i rysowanie uspokaja ^^ Już czuję się lepiej a nawet bardzo dobrze ze względu na dzisiejszy dzień ;] Po mimo że Leny nie było bo choruje to siedziałam z chłopakami i z nimi gadałam wg było tak fajnie a na religii wszyystko co mówiłam się odwracało oni zadawali np pytania typu czy jestem już przed czy po ...,a pech chciał że pan sprawdzał obecność i powiedziałam jestem.oczywiście w śmiech aż się popłakałam ze śmiechu nie wiem kiedy ostatni raz tak się śmiałam jak dziś.I na przerwie Błażej że wolno idę a ja że mógł mnie zanieść a on no nie możesz być ciężka no i mnie podniósł do góry i to prawie do sufitu ^^ No na matmie to gadałam z nimi i Błażej siedział ze mną a za nami Patryk i Olek no i my gadu gadu a pani rozdawała testy ja dostałam 4 pkt na 29,ale źle wpisała bo powinno być 6 tak jak cała moja dzisiejsza ekipa,którzy umieją rozbawić,no ale też jak tak gadaliśmy pani mnie przesadziła i Błażeja :p Ogólnie wiem że się powtórze ale te całe gadanie,słowa przeciwko mnie ,dzieki nauczycielom,podnoszenie,poczucie humoru postawiło mnie na nogi ^^ A no i się na Błażeja nie gniewam,bo pomyślałam,że co mi tam dam mu nr kiedyś napisze,pogadam z nim przynajmniej bez nudy hah i nawet mi się oświadczył na rel moją taśmą :D też rozbawi ale też jest taki OOOO :) A co do Partyka to wczorajsze gadanie jak ze mną siedział trochę normalniejsze pytania powiedzmy nie zboczone,poczucie humoru,trochę ta jego taka nieśmiałość i moja,jego opowiadania ,co robił co oglądał itd :D LUBIĘ ICH! poprawią mi humor <3 hah .Jak czegoś o nich zapomnialam to pewnie niedlugo napisze.Teraz jest ulewa,wracalam do domu i przemokłam do suchej nitki! :/ I mam też odpowiedzieć na pyt,ale najpierw zdj z dziś więc zaczynam:




  1. JAKIE JEST TWOJE NAJWIĘKSZE MARZENIE?-hmm wszystko co dobre.i też nie bd pisac zeby nie zapeszyc
  2. CO JEST DLA CB NAJWAZNIEJSZE W ZYCIU?-rodzina,przyjaciele,zwierzęta,elektronika,prąd idt ^^
  3. ULUBIONY KOLOR?-niebieski,zielony,czerwony
  4. NAJCHĘTNIEJ CZYTANE PRZEZ CB BLOGI?-alciak.blogspot.comlucy-luucy.blogspot.com ,ankyls.blogspot.comwiska-wiskaa.blogspot.complapart.blogspot.comoliwiaa-blog.blogspot.comsamanta-lesiak.blogspot.com 
  5. ULUBIONY FILM?-,,Angus,stringi i przytulanki'',serie ,,Zmierzchu'' itd
  6. ULUBIONA LEKCJA?-nie mam
  7. ULUBIONY PISENKARZ?-nie mam
  8. DATA URODZIN-26.12.97
  9. ULUBIONA GRA?-Simsy3,jakies przygodowe,ściganki
  10. ULUBIONY PORTAL INTERNETWY?-nie mam
Wolicie słuchać,czy może mówić? :

8 komentarzy:

  1. Moi koledzy też są tacy zboczeni :D

    www.Diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moim ulub kolorem tez jest niebieski ale fajnie
    a co to pytania to sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  3. wo to fajny dzien mialas. Ja wole sluchac ludzi niz mowic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny dzień miałaś
    Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. a moim kolorem jest zielony :D
    pozatym ciekawe zdj ;)

    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :) Też uwielbiam Zmierzch ♥
    Zapraszam do mnie :
    http://mildieworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia fajnie;)
    A co do twojego pytania, to zdecydowanie buzia mi się nie zamyka ! nawet przyjaciele sie śmieją sie ze mnie że czasem przydał by mi sie taki wyłącznik, ale to tak w żartach! Słuchać potrafię , więc lubię to i to;)
    Zapraszam do mnie:)
    http://you-belong-with-me.blogspot.com
    Metka;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♥